zaterdag 13 juni 2009

UPDATE!!

Ja, het kan snel gaan! Voor dat je het weet is het jaar om. Een jaar dat ik niet snel zal vergeten.
Inmiddels is het alweer 13 juni en ben ik alweer aangeland in Nederland. Terug naar de werkelijkheid. Ik zal het reizen missen. Dat is 1 ding dat waar is, maar natuurlijk ben ik ook weer blij om vrienden en familie te zien en ga ik verder met me leven, wat toch nog wel even wennen is, maar het leven gaat verder.
Ondanks dat ik afscheid moet nemen van al me avonturen die ik beleefd heb in zowel Azie als Australie ga ik alles nog wel online zetten. Dus jullie zijn momenteel nog niet van me af.
Er zullen nog een groot aantal blogjes de revue passeren. Jammer genoeg kon ik dit niet tijdens de trip doen wegens computergebrek en toch ook wel een beetje tijdgebrek.

Nou tot snel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten